2013. április 16., kedd

3.fejezet: Veszekedés anyuval

Haliii!:$
Ma újra nekiláttam egy résznek és lássatok csodát, megírtam:DD Továbbra is várom a komikat.((: Jó olvasást! :* xxx.


-Mit?-néztem anyura értetlenül.
Elrohant és visszatért valamivel a kezében.
-------
Egy magazint mutatott felém. Elém tette én pedig elkerekedett szemekkel néztem a címlapot. Az 1D tagok az udvarukon egy-egy sörös üveggel a kezükben pózoltak a fotósnak. A tartalom jegyzékből kikerestem hogy a 4. oldalon van sztori is róluk. Amikor odalapoztam hirtelen kidülledt szemekkel néztem a képeket. Az első a címlapon lévő fénykép volt, a másodikon én (!!!) is ott voltam velük, éppen sört ittam. A harmadikon Niallel (mi? az nem lehet igaz) smároltam. Ezenkívül még egy képen voltam, amin az erkélyről bámulok lefelé, persze kócos hajjal... Könnyeimet anyu elől rejtegetve olvastam a cikket amiben ez állt a Niall + én kép alatt:
'Niall Horan, az 1D tagja a majdnem 16 éves Hanna Stylessal, Harry Styles húgával, hogy a kapcsolatuk komoly-e nincs információ, de a kép alapján nem csak barátság van köztük...'
Mikor felnéztem az újságból, legördült az arcomon egy könnycsepp. 
-Mégis mire véljem ezt? Egyáltalán hogy kerültél te Harryékhez? Szabadna tudnom miért iszod le magad részegre, mikor még kiskorú vagy. 15 évesen én még sör közelébe se kerültem. Válaszolj!-üvöltött le anyu.
-Anyu, túl sok ez nekem. Nem is emlékeztem ilyenre. Arra emlékeztem hogy mindannyian bent voltunk a házban és lefeküdtem aludni. Eredetileg azért mentem át hozzájuk-kezdtem aztán megtorpantam.- Igazából nem is tudom miért mentem át. Félálomba voltam, aztán ott maradtam mert tiszta sár voltam.
-És mi az a kép Niallel? Az egész világ rajtad fog csámcsogni. Elhiszem hogy ha feltűnési viszketegséged van a bátyád mellett de meg ne lássak több ilyen képet.-szidott le.
-ANYA, nem voltam önmagam.-fakadtam ki és már anyu is meglátta hogy sírok, de cseppet sem érdekelte. Különben is, nem vagyok irigy Harryre, gyűlölöm ezt az életet. Csak téged annyi érdekel hogy Harrynek legyen pénze, amiből téged ellát, apu helyett. Nem csodálom hogy elhagyott.-vágam vissza és sírva elrohantam, ismét Harryék háza felé. Csöngettem, Louis nyitott ajtót, Niall mögötte volt. Berohantam hozzá és átöleltem sírva.
-Mi a baj?-kérdezte. Felmutattam azt a két oldalt amit anyu újságjából téptem ki, aztán megtöröltem az arcomat.




2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó!
    Megtennéd hogy benézel hozzám?
    Köszi<3
    sweetdreamof1.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  2. hú.. kiváncsi vagyok mi történt ott... XD

    VálaszTörlés