2013. április 15., hétfő

2. fejezet:Emily

Heeey!(:
Köszönöm a + 5 (!!) feliratkozót, nagyon örültem neki! Kaptam egy komit hogy folytassam ezért folytatom..:DDD Még mindig várom a komikat + feliratkozókat.:))Tudom hogy nem lett hosszú a rész, de kábé ekkorák lesznek..:) Jó olvasást! xxx.

Reggel korán keltem, haza szerettem volna menni. Lementem a nappaliba ami együtt van a konyhával és az étkezővel. Furcsa látvány fogadott a nappaliba érve. Az egész szoba rendetlen, cigivel, sörös dobozokkal teli volt. Louis a kanapén, póló és zokni nélkül feküdt. Niall az asztal alatt henyélt. Zayn tükörrel a kezében a padlón hason fetrengett. Liam és Harry nem volt ott. Liam szobájához mentem, résnyire nyitottam az ajtót, Danielle-el szuszogtak. Mire mindegyik szobát bejártam, Harrynek nyoma sem volt. Gondoltam bekapok valamit, aztán kitakarítok, mert ha rajtuk múlik akkor... hagyjuk, így is pár órán belül rendetlenség lesz. Egy fagyasztott szendvicset megettem aztán kezdődhetett a munka. Már 10 óra volt mire kész lettem, a fiúk még másnaposan aludtak. Fura hogy én viszonylag hangosan körülöttük járkáltam és még meg se moccantak. Már az utolsó simításokat végeztem mikor kinyílt az ajtó. Harry belépett az ajtón egy lánnyal (!) és csak lazán, semmi köszönés nélkül felmentek. Felszedtem az utolsó sörösüvegeket és felmentem Harry szobájába. Nem voltak ott. A fürdőszobába lépve megláttam a csajt melltartóban és farmerben. 


-Mégis mit csinálsz? Hol van Harry? Miért vetkőzöl? Mit keresel itt?-zúdítottam kisebb kérdés áradatot a lányra. A lány értetlenül bámult felém. A pupillája jó nagy volt, ezért rosszra gondoltam.
-Harryvel töltöm a napot. Zayn szobájába ment valamiért. Fürdeni megyek. Harry hívott át.-felelte, aztán elkerekedett a szeme. -Ki vagy te? Ugye nem Harry barátnője? Hogy volt képes nekem hazudni?-kérdezte idegesen.
-Harry húga vagyok... Jó lenne ha elhúznál ebből a házból mert nem tudom mi történt köztetek az este de Harry nem önmaga. Leitta magát, ahogy te is.-feleltem, azzal kitoltam az ajtón.
-Hogy mersz hozzám érni? -kérdezte hevesen azzal felpofozott.
Könnyeimmel küszködve átszaladtam Zayn szobájába. Harry a haját formázta Zayn nagy tükre előtt.
-Mi a baj?-kérdezte.








-Hogy mi a baj? A felszedett barátnőd az előbb pofozott fel, melltartóban és gatyában flangál a fürdőben, a srácok totál másnaposan alszanak, feltakarítottam, te tiszta részeg vagy azzal a 'nemistudommitmondjakrá' csajjal. Amugy nincs más bajom.-feleltem.

-Ez nekem most sok.-mondta.
-Drága, ez a hülye lány betört a fürdőbe és leordított.-mondta 'kissé' nyomulva a csajszi.
-Nyugi Emi, a húgom néha kissé ideges.-felelte Harry.
-Köszönöm szépen Harry, ez kedves volt. Kedves Emi, te pedig menj innen, mert kiidegelsz.-feleltem, azzal rohanni készültem lefelé hogy elmenjek jó messze Harrytől és Emi (?)-től.
-A nevem Emily, csak Harry hív Eminek. Te nem is ismersz, tehát ne becézgess. Mellesleg, csak egy tipp, cseréld le a ruhatárad.-felelte cseppet sem kedvesen.
-Nem az enyém!-feleltem kissé hangosan, szinte kiabálva.
-Mi ez a hangzavar?-állt mögöttem az ajtón kívül Niall, lassan pedig a többiek is hozzánk jöttek.
-Kérdezzétek Harryt és Emilyt.-hangsúlyoztam Emily nevét.
Hazafelé rohanva futottam ismét mezítláb, de a hosszú melegítő zokninak is tökéletes volt...
Kopogtam erősen az ajtónkon. Anyu nyitott ajtót vidáman és hirtelen komor lett az arca.
-Mi az?-kérdeztem.
-Neked is jó reggelt! Mégis mire véljem ezt?-kérdezte.
-Mit?-néztem anyura értetlenül.
Elrohant és visszatért valamivel a kezében.

3 megjegyzés:

  1. szia remek a blogod nagyon jól írsz:)
    Ez az én Blogom ha gondolod olvass bele:))
    http://lovemezaynmalik.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó várom a kövit!!!!!:)

    VálaszTörlés
  3. köszönöm. nem sokára hozom az új részt. :))

    VálaszTörlés