2013. április 14., vasárnap

1. fejezet

Üdv!:) Itt az 1. fejezet.Van 1. feliratkozóm aki a kedvenc blogom írója, nézzetek be ;) : http://vampireandwolfsand1d.blogspot.hu
Most előbb hozom, igaz hogy nincs komi de kíváncsi vagyok hogy tetszik..:)) Eszti xxx

Míg a sárban négykézláb kúsztam a fotósok csak kattogtatták a fényképezőjüket. Hogy minek én sem tudom, de sötétítve van a bátyámék ablaka szóval sok értelme lehet...
Egy bokorban mászás közben megakadt a lábam. Nagyon fájt, kicsit sikítottam, mert azt hittem valaki elkezdett húzni a bokorból de csak egy kiálló gyökér volt.Szerintem túl sok horrort néztem. Miközben ezek a gondolatok kavarogtak a fejemben egy kattanást hallottam a fejem fellett.Rögtön felkeltem és futni kezdtem. A hajam tiszta sár volt, a lábam szintén. Mikor lihegve Harryék házához értem rögtön ütni kezdtem az ajtót. A paparazzók mind a hátam mögött fotóztak. Király, biztos ez lesz az egyik újságban: 'Harry Styles húga sárosan pizsamában..blablabla'. Sajnos túl jól ismerem őket. Niall nyitott ajtót egy pizzával a kezében és rögtön behúzott ahogy meglátta az elé táruló látványt. Harry lefutott a lépcsőn és Niallnek szólt hogy menjen el egy kicsit.
-Hanna, mit keresel itt?-kérdezte.
-Én is örülök hogy látlak Harry. Szétfagytam, sáros lettem, a lábamat nem is érzem és amit először hozzám vágsz az ez. Miért is gondoltam hogy egyszer végre kedves leszel velem.-feleltem.
-Várj egy pillanatot.-azzal felszaladt az emeletre.
5 perc múlva egy pólóval, egy zoknival és egy melegítővel érkezett meg.
-Menj fürdeni és húzd fel ezeket.-kezdte.-Bocsi hogy bunkó voltam csak kivagyok a fotósoktól néha és fáradt vagyok.
-Már megszoktam.-feleltem nem túl kedvesen.-Amúgy hogy sikerült a koncert?
-Egész jól, csak sajnálom hogy nem lehettél ott. Ha fürödtél haza mész vagy itt maradsz ma este?-kérdezte Harry.
-Nem akartam elmenni.-helyesbítettem.-Tudod, nagyon megköszönném hogy zokniban vissza gyalogolhatok a sárban a paparazzók előtt, de majd máskor. Inkább itt alszok.-feleltem flegmán.
-Hanna, miért vagy ilyen?- kérdezte.
-Te milyen vagy mindig velem?-kérdeztem és elindultam a fürdőszoba felé. 10 perc múlva kijöttem a melegítőbe amibe kétszer belefértem volna, a csíkos zokniba (most komolyan, melyikük hord rózsaszín-kék csíkos zoknit??), és a hamburgeres pólóba a fürdőszoba ajtón. A hosszú barna hajam a vállamon és a hátamon pihent. Benyitottam Liam szobájába mivel onnan jöttek hangok az előbb. Benyitottam. Danielle Liam ölében ült és éppen meghitten csókolóztak gyertyafényben és pedig az irtó szexi outfitemben az ajtóban álltam szerencsétlenül.
-Ööö.. izé..bocsi..-és kimentem az ajtón.
Bementem Harry szobájába inkább, nem akartam megint így leégni. Az ágyra ültem, és körülnéztem a szobában. Harry komódján egy lány képe tárult elém.Szóval van valakije. Mikor elálmosodtam lekapcsoltam a villanyt és Harry ágyára feküdtem aludni.



3 megjegyzés: