2013. május 7., kedd

7. fejezet:Új szobatárs

Üdv!
Megint kevesebb a megjegyzések száma. Egy komizó folyton ír, minden részhez, köszönöm, jól esik. Ha elolvassátok akkor pipáljatok ha nincs kedvetek írni..:) Kicsit újítottam a blog kinézetét, sőt 1D-s #nemtudommianevét is raktam rá.(: Jó olvasást! Üdv: xxx.

Hanna szemszöge:

Az autóban Louis vezetett, Eleanor az anyósülésen foglalt helyet, így nekem kellett Niall mellett ülnöm. Az egész kocsiban alkoholszag terjengett. Az ablakon kifelé nézve bámultam a dugót.
-Zenét?-kérdezte El.
-Kösz nem.-néztem először fel amióta beültünk. Egy pillantást vetettem Niallre, aludt.
Mikor hazaértünk, Niall még mindig aludt az autóban. Bementünk a házba hárman.
-Niall?-kérdezte Liam, Zayn és Harry egyszerre.
-Sziasztok.-köszöntem halkan és felfutottam a bátyám szobájába. Nem találtam a cuccomat sehol. Átfutottam mindegyik fiú szobáját, Niallé volt már csak hátra. Beléptem a kupis szobájába és ahogy sejtettem, drága barátnőm odarakta a cuccomat. Rögtön lefutottam a többiekhez.
-Eleanor! Mégis mit keresett ez Niallnél?-kérdeztem a bőröndömet felmutatva.
-Ööö...fiúk segítsetek!-ordított rá a fiúkra, hogy szedjék ki a para szituból.
-Nézd Hanna, Liamnek Danielle a barátnője, Harrynek most van valami új csaja, Louis Eleanorral alszik, én foglalt vagyok, Niall pedig egyedül van és magányos.-kacsintott rám Zayn.
-Kösz.-feleltem.
-Húgi, később beszélgethetnénk...-kezdte Harry.
-Kösz nem.-vágtam bele a szavába.
-Akkor majd anyuval.-felelte cinikusan.
-Miről akarsz beszélni?-kérdeztem flegmán.
-Mi volt ez?El mindent elmondott. Remélem tudod hogy miattad van Niall ilyen állapotban.-mondta.
-Ó, tehát én vagyok a hibás?-kaptam fel a vizet.
-Nem, mert majd én ugye?-válaszolt egyértelműen.
-Jó kenjétek rám hogy Niall viccből lesmárolt, én kiakadtam, most meg leissza magát. Persze én vagyok a hibás hogy nem akarok vele barátságnál többet 15 évesen? Bocs, az én k*rva anyámat.-akadtam ki.
-Hogy beszélsz?Nem kenjük rád, csak tudod nem kéne azt játszani mint gyerekkorodban hogy ha valaki olyat csinál ami neked nem tetszik vérig vagy sértve és leszarod az illetőt aki talán bocsánatot akar kérni tőled. De tudod mit, szard le, úgyse lesz barátod. Elviselhetetlen vagy. Beszélni sem tudsz normálisan, azt hiszed nagylány vagy, de tévedsz. Gyerek vagy, tini, akinek csak a szája nagy, káromkodni könnyen tud, de ésszerűen gondolkodni már nehéz.-felelt Harry.
Az igazság az, hogy sajnos igaza volt, én is tudtam. A fiúk és Eleanor úgy néztek rám, mintha soha nem láttak volna. Kiszöktek a könnyek a szememből. El odajött hozzám és átölelt, Harry pedig intett a fiúknak hogy menjenek vele.
-Igaza van.-mondtam El-nek, mikor már nem voltak a nappaliban a srácok.
-Figyelj Hanna, én semmi rosszat nem mondok rólad, de tényleg dumálnod kéne Niallel.-kezdte.
Elindultam az ajtó felé. Kiérve az autóhoz láttam hogy a szöszi még mindig alszik. El odaadta Louis kocsikulcsát és kinyitottam az ajtót. Niall kinyitotta szemeit. Már régóta aludt. Mély levegőt vettem.
-Niall, tudom hogy miattam vagy ilyen állapotban, de leszarom mert gyűlöllek. El, ennyi elég?-kérdeztem bájos mosollyal az arcomon.




-Bunkósági versenyen tuti első hely.-felelte kérdőn.
-Hagyjad El. Az én hibám.-felelte.
-Persze hogy a tiéd. Rakj rendet a szobádban, mert ha nem akkor én fogok, és az neked lesz rosszabb.-kacsintottam rá.
-Mi van?-kérdezte értetlenül Eleanort.
-Semmi csak nálad fog aludni.-kezdte El.
-OMG. Az durva lesz. Hidd el, kifogom békíteni. Újra haverok leszünk, vagy... hagyjuk, még dolgozok a terven.-mosolyodott el Niall.

Eleanor szemszöge:

Nagyon örültem hogy Niall visszatért a régi énjébe. A tegnapi alakítása elég durva volt. Remélem újra jóba lesznek Hannaval.

Hanna szemszöge:

Felmentem a lépcsőn és beléptem Niall szobájába. Felszedtem a földről egy jó pár napos pizza szeletet. Kihajítottam a kukájába, ami szinte üres volt. Nem csodálom. Neki láttam inkább egyedül rendet rakni nála, rá nem lehet az ilyet bízni. Egy óra múlva végigmentem sokadszorra a könyvein az ujjammal. Végre pormentes volt.
                                                                               --------

Ha elolvastad ezt a részt pipálj!(: Remélem tetszett.:) 1-2 komi után új rész, szerintem hétvégén írom meg. Komikat + feliratkozókat várom! xxx.

2 megjegyzés:

  1. Nagyoon jó lett!! :) Ezért most kapsz tőlem egy díjat!!! :) Nézz be ide (itt a díj) : http://www.mycrazylovestory-1d.blogspot.hu/2013/05/1-dij.html?m=1

    VálaszTörlés
  2. yes.. :) megérdemled a díjat :)

    VálaszTörlés