2013. május 9., csütörtök

8.fejezet:Medencés buli

Sziasztok!(:
Nagyon örülök a 3 pipának amit az előző fejezethez kaptam, meg az új követőnek. Most már chaten is tudtok írni, ha kérdésetek van. Jó szórakozást az új fejezethez! xxx.

Niall szemszöge:
Felfelé baktattam a lépcsőn. A szobámba igyekeztem. Kinyitottam az ajtót, Hanna pakolgatta a holmijaimat. Éppen az újságjaimat rendezgette, mikor beléptem. De gáz, tele van régi PLAYBOY-okkal. 
-Segítsek?-kérdeztem, mert láttam rajta hogy fáradt volt.
-Nem, köszi.-felelte rám se hederítve.
-Figyelj Hanna, megértem hogy nem bírsz, de azért ha velem egy légkörben kell lenned legalább ne nézz levegőnek. Bocsánat a tegnapiért és az azelőttiért.
-Jó.
-Jó? Én próbálok bocsánatot kérni te meg annyit nyögsz válaszként hogy jó? Hát köszi. Miért változtál meg ennyire? Régebben sokkal több baromságot csináltam és ugyanúgy haverok voltunk.-akadtam ki.
-Ezt nem értheted. Sokkal több körülöttem a változás mint a kezdetekkor. Amióta megvan az 1D fenekestül megváltozott az életem és utálom ezt az életet.-fakadt ki.
-Hanna, néha én is megkérdezem magamtól hogy jól döntöttem-e hogy erre a pályára léptem, és mindig megnyugtatom magam hogy helyesen cselekedtem. Eltudod hinni hogy több millió ember azért jön Londonba a világ másik feléről hogy találkozzon velünk? Hanna örülnöd kéne hogy részese lehetsz ennek. Hány ember cserélne veled.-mondtam.
-Pont ezaz. Én nem kapnék szívrohamot ha találkoznék a Green Dayel. Igaz hogy a kedvenc bandám, de ők is csak emberek.
-Értem. Pizzát?-tereltem a szót és kivettem az ágyam alól a tegnapi pizzát.
-Fúj.-felelte és tovább rakosgatta az újságjaimat.

-------

Hanna szemszöge:

A konyha felé igyekeztem. Azt hittem ott vannak a többiek de tévedtem. Az egész ház üres. Kivettem a hűtőből egy dobozos kólát és kimentem az udvarra vele. Már alkonyodott. A ház mögé igyekeztem a hintaágyhoz. Mikor odaértem láttam a srácokat és a barátnőiket. Emily is, Harry legújabb szerzeménye is ott volt. A medencében fürödtek. Perrie és Zayn egy napozóágyon (?) feküdtek és beszélgettek. Louis, Liam, El és Danielle ugráltak a medencébe. Harry és Emily pedig matracon smároltak. Szívesen cserélnék Emily testével, olyan jó az alakja és szép is. Míg őket bámultam hátulról rám ugrott Eleanor.
-Egy kis pancsit?-kérdezte de mielőtt válaszolhattam volna a medencébe lökött Danielleel. Hát kösz.
Zayn és Perrie is jöttek hülyülni. Emily meglátott és eltorzult az arca, de odajöttek hozzánk. Így majdnem teljes volt a csapat. Niall a hintaágyon figyelt minket.
-Ti is arra gondoltok amire én?-kérdezte Danielle.
-Hogy kéne nekem bikini?-kérdeztem és a többiek elnevették magukat.
-Nem.-felelte és kiszállt a medencéből.
Niall felé kezdett futni és húzni kezdte a pólójánál fogva.
-Jajj de nehéz vagy.-felelte Dani.-Segítsetek.
Emily kipattant a vízből Perrievel. Pár perc múlva már Niall is csurom vizes volt. Odaúszott mellém amikor a többiek elmentek körüle. 
-Fürdőgatyát?-kérdezte.
-Ó azzal majdnem sokra mennék.-feleltem a medencében állva ruhástul. 
-Gyere.-mondta.
Felmentünk a szobájába vizesen. Niall adott egy fürdőgatyát. Mondta hogy húzzam fel.
-És felül mi lesz rajtam?-kérdeztem.
-Tessék.-nyújtotta felém a tavaly nyáron használt bikini felsőmet.
-Ez hogy kerül hozzád?
-Tavaly itt hagytad.-kacsintott rám.
-Ne leskelődj.-utasítottam.
mikor a fürdőgatya már rajtam volt és próbáltam a melltartómat kikapcsolni Niall kikapcsolta helyettem.
-Jézusom menj már. Te végignézted ahogy vetkőzöm?-kérdeztem.
-Nem teljesen.-felelte perverz mosollyal az arcán.


-Na menj ki.-adtam ki a parancsot.
Leült az ágyára mintha semmit sem hallott volna az előbbi mondatomból.
-Jó akkor ne menj ki.-feleltem nagyot sóhajtva.
Felvettem a bikini felsőt és megfordultam. Niall előttem ácsorgott. közeledni kezdett felém és megcsókolt. Először el akartam tolni magamtól de aztán viszonoztam a csókját. Megfordított és ráfektetett az ágyra.
-Nem gondolod hogy túl fiatal vagyok hozzád?-kérdeztem.
-Nem.-felelte egyszerűen és megcsókolt.
-De én igen.-bontakoztam ki a csókból és felkeltem az ágyból. Leszaladtam a lépcsőn. Zajokat hallottam a konyha felől, így bementem megnézni ki van ott. Zayn szendvicseket készített. Kérdőn és nagyra nyílt szemekkel nézett az arcomra. Vagyis a mellemre. Ki volt kapcsolva a bikinim. Mivel én elég béna vagyok melltartó vagy bikini kapcsolásban megkértem. 
-Basszus.-szaladtam fel a fürdőbe.
A tükörben próbáltam bekapcsolni. Ááá én ehhez nem értek. Bementem Niallhoz.
-Mégis miért kapcsoltad ki? -kérdeztem.
-Visszakapcsolom.-felelte és bekapcsolta.
-Még mindig nem válaszoltál.-vontam kérdőre.
-Izé...Szeretem kikapcsolgatni...-felelte.
-Aha biztos.-és kimentem a szobájából ki az udvarra a medencéhez.



1 megjegyzés: