2013. május 10., péntek

9. fejezet: Barátság vagy szerelem?

Hali!
Megint egy új feliratkozó, és az előző fejezethez 3 pipa!:) Köszönöm nektek. A blogcserékhez sok blog került. Válogassatok, ha jó blogokat szeretnétek olvasni!:)) xxx.

Hanna szemszöge:
Vegyes érzelmekkel ugrottam egy nagyot a medencébe. Mérges voltam Niallre, de legbelül én is többet éreztem iránta mint barátság. Szégyelltem magam, hogy Zayn előtt kikapcsolt bikini felsővel flangáltam, de semmi 'lényegeset' nem látott szerencsére. Mérges voltam Harryre, mert... nem tudom miért de mérges voltam rá. Irigyeltem Emily tökéletes alakját. Ezekkel a gondolatokkal dugtam ki a fejem a vízből.
-Fúj. Belement a víz a koktélomba.-idegeskedett hisztizve Emily.
-Ez mi volt?-nézett rám furcsán Eleanor.
-Kiengedtem magamból az érzelmeket.-nevettem fel.


-Vagyis...?-kérdezte Dani.
-Megszabadultam 'tőlük' egy ugrás erejéig.-mosolyodtam el.
-Ez érdekel.-jött oda hozzánk Perrie.
Elmondtam mindent nekik amit éreztem a nagy huppanás előtt. Dani és El értetlenül néztek rám.
-Most komoly? Azt hiszed egy vízbe ugrással mindent el lehet feledni?-kérdezte Dani.
-Akkor még jó ötletnek tűnt.-mentegetőztem.
-Mondd el kérlek részletesen mi volt az az incidens Zaynievel.-kérte Perrie.
-Egyáltalán miért volt kikapcsolva?-kérdezte kíváncsian El.
A legfontosabb dolgot hagytam ki, Niallt. Huppsz.
-Izéé...az úgy volt.-kezdtem.
-Nem kértünk keretmesét.-oltott be Emily.
-Te mit keresel itt?-kérdeztem kidülledt szemekkel.
-Csak nem maradhatok ki egy csajos beszélgetésből.-nevette el magát.
-De kimaradhatsz...-kezdtem de El szúrós szemekkel nézett rám.
-Vagyis gyere, öten is elférünk a medencében.-feleltem.-Szóval ugye ruhában voltam és Niall felajánlotta hogy ad fürdőgatyát. Felmentünk a szobájába és megkértem hogy forduljon el míg áthúzom. Adott egy bikini felsőt is, amit tavaly hordtam nyáron. Segített a melltartómat kikapcsolni meg minden és megcsókolt. Aztán lefektetett az ágyra. Megkérdeztem tőle hogy nem vagyok-e túl fiatal hozzá. Azt mondta hogy nem, de én pedig azt hogy igen. Aztán leszaladtam a konyhába és Zayn szendvicseket csinált. Nyugi Perrie, semmit nem látott belőlem csak elég ciki volt hogy ki volt kapcsolva a bikinim. Visszamentem Niallhez hogy kapcsolja be, aztán idejöttem. Ennyi a sztori.-meséltem el nekik a történteket.
-Annyira béna vagy.-állapította meg Dani.
-Kösz.-feleltem.
-Daninak igaza van. Majdnem megtörtént a dolog erre te a korkülönbséggel rukkolsz elő. Annyira Hannás.-nézett rám lesajnálóan.
-De én nem akartam azt, csak barátok vagyunk.-válaszoltam.
-Vedd már észre hogy ez nem barátság. Niall szeret, te pedig legbelül ugyanúgy szereted és se veled se nélküled kapcsolatot akarsz. Kábé ez jön le ebből. Ha csak barátságot éreznél iránta akkor nem csókoltad volna vissza.-szólt bele Perrie is.
-Honnan tudod hogy visszacsókoltam?-kérdeztem.
-Legyen elég annyi hogy mindent tudok. A szerelemről mindent tudok.-válaszolta.
-Aha biztos.-feleltem.
-Csajok, megyünk be. Törülközők a napozóágyon.-úszott hozzánk Zayn aztán kiment a medencéből és egy törülközőért nyúlt.

--------

Harry laptopjával az ölemben ültem Niall ágyán. Niall éppen fürdött így amikor bejöttünk a medencétől már nem volt a szobájában. A Vámpírnaplók legújabb részét néztem. Éppen azon agyaltam hogy Damon milyen cuki amikor szomorú amikor Niall félmeztelenül lépett be a szobába. Felkapcsolta a villanyt és kivitte a pólóját meg a rövid gatyáját. Pár perc múlva ebben tért vissza.
-Én is jöhetek?-kérdezte.
-Gyere. De nem hiszem hogy érdekel a Vámpírnaplók.-állapítottam meg.
-Igaz. Akkor inkább zenét hallgatok.-felelte.
Lekapcsolta a villanyt és tapogatni kezdett a majdnem sötétben a fülese után. 
-Itt van.-adtam oda neki.
-Köszi.-vette el és egy puszit nyomott az arcomra.
-Ezt azért kaptam mert odaadtam?-néztem rá értetlenül.
-Mindenért.-felelte.
-Ezt hogy érted?-kérdeztem.
-Majd egyszer megtudod.-felelte.
-Mondd már el.-kértem.
-Majd megérted magadtól.-csókolt meg  és felhúzta a fejére a fejhallgatóját.
Hát oké. Majd megértem.
Fél órával később Niall még mindig zenét hallgatott. Kikapcsoltam a laptopot és lefeküdtem aludni. Éjjel rosszat álmodtam és zihálva ébredtem fel.
-Minden oké?-kérdezte Niall álmosan.
-Igen. Nem baj ha megfogom a kezed?-kérdeztem.
-Nem.-felelte és visszaaludt.
Mikor elaludt akkor csodálkoztam csak el hogy egy ágyban alszunk. Vagyis igaz hogy van egy kis rés a két ágy között de mindegy. Sose aludtam még együtt fiúval. Jó Harryvel már sokszor de ő a bátyám.




3 megjegyzés:

  1. Annyira nagyon imádom*-* Folytasd hamar. Floo.xx

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett..:)
    Kövit gyorsan *.*

    VálaszTörlés
  3. Kérlek sies.!!:) Nem tudok tovább várni, megőrít a tudatlanaág:| Nagyon imádom a blogod, mert ez nem átlagos<33 (ne haragudj a felesleges komikékért) :33 Floo.xx

    VálaszTörlés