2013. május 14., kedd

10.fejezet: Zayn ajánlata

Üdv!
Bocsi mindenkinek a későn hozott részért, csak ugye a májusi hajrá...:| Legközelebb hétvégén lesz new rész! (: Jó olvasást! xxx.

Hanna szemszöge:
Reggel Niall mellett ébredtem. Elég szokatlan volt, mivel majdnem gyűlölöm őt. Csak egy pici hiba van benne, őt nem lehet utálni. Felkászálódtam az ágyból és kivittem magammal a vendég törülközőt. A fürdőben alaposan megmosakodtam a zuhany alatt és hajat mostam. Mikor kijöttem vizes hajjal a kabin alól magam köré csavartam a törülközőt. Kutakodni kezdtem a hajszárító után, szerencsére hamar megtaláltam. A fürdő messzebb volt a szobáktól így nem nagyon hallatszott máshonnan a hajszárító hangja. Miközben hajat szárítok mindig énekelgetni szoktam, mivel úgy sem hallják, most is így tettem. Pár perc múlva amikor a barna loboncomat fésülve álltam a tükör előtt kezemben a hajszárítóval Zayn jött be az ajtón. Lekapcsoltam a hajszárítót és kérdőn néztem rá.
-Basszus Hanna. Nagyon jó hangod van.-állapította meg.
-Köszi, mondták már páran.-mosolyodtam el.
-Igazuk volt.-kacsintott rám.-Harry hallott már énekelni?
-Nem nagyon.-feleltem.
-Your hand fits in mine like it's made just for me

But bear this mind it was meant to be
And I'm joining up the dots with the freckles on your cheeks
And it all makes sense to me...Folytasd.-utasított Zayn.

-I know you've never loved the crinkles by your eyes when you smile, 

You've never loved your stomach or your thighs
The dimples in your back at the bottom of your spine.-énekeltem a Little Things szövegét.  A további részeit a dalnak együtt énekeltem Zaynnel.

-Eszméletlenül jó a hangod. Figyelj, nincs kedved velünk felvenni egy dalt?-kérdezte. -Holnap úgy is megyünk a stúdióba.
-Mi van?-csodálkoztam el. -Dehogy. Annyira nem jó a hangom. És hogy nézne már ki hogy egy tagnak a húgával énekeltek.
-Akkor dumálok Perrievel hogy a Little Mix egyik számában énekelhess.-felelte.
-Ú, nagyon szeretem a Little Mixet. Szívesen elmennék a stúdiójukba.- ennél a mondatomnál felcsillant Zayn szeme.- De nem fogok a világ előtt énekelni. Különben is, miért oly furcsa neked hogy egy énekes húgának van hangja?
-Ez nem egyszerű hang. Ez Styles hang, ami egyedi.-mosolygott rám, mire én is mosolyra húztam a számat.

-Most ha nem zavar mennék. Ma hétfő van és megyek magántanárhoz. Anyuhoz is benézek a nap folyamán és még vásárolni is akartam, tehát ha nem gond mennék.-köszöntem el és félig vizes hajjal léptem be egy törülközőben a Niallel közös szobánkba.
-Ki az?-kérdezte rekedtes hangon a szöszi.
-Egy szellem.-nevettem el magam.
-Mondták már hogy nem vagy vicces?-kérdezte.
-Mondták már hogy nem vagy kedves?-kérdeztem.
-Most mi a baj?-ült fel az ágyában.
-Zayn.-feleltem egyszerűen. Kérdőn nézett rám.
-Azt akarja hogy vagy veletek vagy a Little Mixxel legyen egy dalom. Mert szerinte jó a hangom.
-Még nem is hallottalak énekelni.-mosolyodott el.
-Nem is fogsz.-feleltem és kimentem a bőröndből kirámolt ruháimmal a kezemben.

---------

Mai napi teendők közül az anyuval való találkozás és a magántanárral való tanulás kipipálva. Visszavittem a tancuccaimat az 1D házba és vásárolni indultam. Niall felajánlotta hogy elkísér, én mondtam hogy ne, de ha valakit nem érdekel hogy más mit mond az Niall.  Amikor az egyik londoni utcán sétáltunk két lány futott sikonyálva hozzánk egy tollat és két cetlit a kezükben tartva.
-Úristen. Nem hiszem el. Sziasztok. A nevem Katherine a barátnőm pedig Emma.-kezdte makogva az egyik lány.
-Hali.-köszöntem nekik.
Miután megírta az autogrammot Niall visszanyújtotta a két papírt a lányoknak.
-Úúú.. Itt van Hanna Styles. Ez nem csak álom?-kérdezte a másik lány.
-Nem, tényleg itt vagyok.-nevettem el magam.
-Ti tényleg jártok?-kérdezte Katherine.


Pipáljatok,komizzatok vagy írjatok chaten.(: Remélem tetszett. :$

2 megjegyzés:

  1. Szia:) elolvastam eddig az összest részt és nagyon tetszettek, ahogy ez is:3 már kíváncsian várom a következőt:D én szukolok Niall-nek meg Hannának:D várom már a kövit!:)

    VálaszTörlés
  2. hát ismét alkottál!!*-* egyre figyelj majd ne saplonosodjon el a történet,ert eddig k***a jó (y) Várom a követekezőt:33 ( nem bántásból mondtam, csak nem akarom hogy ez a blog is ugy végzödjön mint a többi, mindenki jár mindenkivel majd jön egy baleset. blablabla. Mert a tiéd átlagon felüli.!!) <333 Puszil: Floo.xx

    VálaszTörlés