2013. július 30., kedd

13. fejezet: Repülőtér felé

Üdv újra!
Mint láthatjátok frissült a zenelejátszó. Itt a legnewabb rész, remélem tetszeni fog. Pár komi után lesz új rész. Pipáljatok,komizzatok és hallgassátok olvasás közben a zenéket. :* xxx.

Hanna szemszöge:

Egy taxiban ülve pakolgattam a cuccaimat a bőröndömben. Volt egy hétre elég ruha, egy hamburgeres póló, egy óriási melegítő és egy rózsaszín-kék csíkos zokni (na ja...), egy Cosmopolitan magazin, fogkefe, tusfürdő, törülköző, egy kép apuról és egy hervadt rózsa. Hogy került ez ide? Gondolkodásom közben a taxi sofőr kizökkentett.
-Kisasszony, mindjárt odaérünk a reptérre. Ne vegye tolakodásnak, de hova utazik?-kérdezte.
-Magának ahhoz semmi köze de egyébként az apukámhoz, New Yorkba.-válaszoltam.

Niall szemszöge:

Harry és én egy taxiban ültünk.
-Elnézést nem tudna a gyorsabb úton menni?-idegeskedett Harry.
-Persze hogy nem. Ezen az úton kell haladni és kész. Annyira sürgős?-kérdezte unottan a sofőr.
-Nem, nem sietek annyira. Az lehet hogy a 15 éves húgom nemsokára a New York-i gépen fog ülni, de á nem kell sietnie. Elég ha pár óra múlva odaérünk a reptérre.-felelte Harry.
A sofőr hátra fordult hogy mögöttünk mekkora a dugó.
-Várjunk csak. Maga Harry Styles? Úristen, a lányom imádja önt. Adna egy autogramot?-kérdezte izgatottan a sofőr.
-Inkább siessen. Niall adj egy lapot és egy tollat.-sietett Harry.
-A lányom el se fogja hinni hogy Harry Stylest én fuvaroztam. Kérhetnék egy képet? Niall Horan kérem maga is adjon egy autogramot.-motyogott a sofőr.
-Itt a két autogram. Csak siessen már.-szóltam én is.
A sofőr kitért a dugóból és egy mellékutcán mentek tovább. Egyszer csak leparkolt. Kiszállt az autóból és egy házba szaladt be.
-Ez mit csinál?-üvöltött rám Harry.
-Én tudjam?-kérdeztem ártatlan tekintettel.
-Jajj. Írd egy másik papírra fel hogy a reptérre mentünk a kocsival.-utasított Harry.
-De nem vihetjük el a kocsiját.
-Jó látom mindenben magamra maradok. Azzal gyorsan rákfirkantott egy mondatot egy lapra és bedobta a háznak a postaládájába.
-Mehetünk is.-mondta Harry és beült előre a kocsiban.

Hanna szemszöge:

Meg is érkeztem.
Kifizettem a taxisnak az összeget és beléptem egy nagy épületbe.


-Elnézést. Mikor indul legközelebb New Yorkba gép?-kérdeztem egy jegyváltós nőt.
-20 perc múlva beszállás, 30 perc múlva indul.-felelte fel sem nézve a jegyzeteiből.
-Akkor egy jegyet kérnék arra az időpontra. Mindegy hogy fapados-e a gép vagy sem.-kértem.
-Maga nagyon szerencsés. Már csak 2 jegy maradt. Itt az egyik jegy a Lufthansára.
Kifizettem és leültem a csarnokban. Elővettem a bőröndömből a Cosmopolitant és olvasni kezdtem.


Harry szemszöge:

-Még 35 kilométer a reptér.-mondta Niall hátulról.
-Sietnünk kéne jobban.-feleltem.
Beletapostam a gázba és gyorsra fogtam a tempót.

25 perccel később

Niallel kipattantunk a kocsiból és a csarnokba berohanva a jegypénztároshoz mentünk.
-Mikor indul New Yorkba repülő?-kérdeztem lihegve.
-4 perc múlva, de már nem érik el. Legközelebb 3 óra múlva indul gép.
-Rendben.
Az ellenörző őr mellett elfutottunk, de a jegyeket kérő őr megállított minket.
-Elnézést, már lekésték. 3 perc múlva felszáll a gép.-mondta.
-Kérem uram, nagyon fontos.-kérte Niall.
-Jegyeket.-sóhajtott.
-Izé.. Nincsen.-feleltem.
-Akkor hogy jutottak be?-kérdezte.
-Kérem uram, nem érünk erre rá. Csekken küldöm a pénzt a jegyért csak engedjen minket át.
-Szó sem lehet róla.
-Van lánya?
-Van.
-Szereti a One Directiont?
-Igen, a kedvenc bandája.
-Akkor itt van egy autogram Harry Stylestól.-és ráfirkantottam a nevemet az őr kezében tartott jegyzetfüzetbe.
-Jólvan, menjenek. De a csekket küldjék ám.-felelte az őr.

Niallel sprintelve rohantunk a zuhogó esőben a gép felé. Még a híd lent volt így fel tudtunk szaladni gyorsan a repülőre.
-Elnézést már csak egy hely van. Valamelyikőjüknek le kell szállnia.-lépett oda hozzánk egy stewardess.
-Az ölembe ül.-felete Niall rám mutatva.
A stewardess elképedve nézett ránk.
-Szó sem lehet róla.
-Elnézést. Itt van egy szabad hely még. A kisfiam az ölemben könnyebben tud ülni mint ti egymásiéban.-nevetett egy harmincas nő.
-Köszönjük.-felelte Niall.
-Én átülök a nő mellé ha egymás mellett akarnak ülni.-szólt hozzánk egy elölülő idős bácsi.
-Azt nagyon megköszönnénk.-feletlem.
Niall leült a bácsi helyére én pedig a mellette lévő üres helyre.
-Öveiket kérjük csatolják be. Megkezdődik a felszállás.-hallatszott egy hang.
Becsatoltuk öveinket és elindultunk New York felé.
-Basszus Harry. Mi New York felé tartunk.
-Ja. Tényleg. Jut eszembe meg kéne találni Hannát.-feleltem.
Felszállás után kikapcsolták az öveiket és hátrafelé nézelődtek.
-Hé Harry, ott ül. A felhallgatós csaj, az tuti ő.
-Tényleg, akkor valószínüleg nem is tudja hogy itt vagyunk ha eddig zenét hallgatott.-válaszoltam.
Hirtelen egy lány mellőlünk makogva hozzánk szólt.
-Szi...sziasztok. Ké...kér..hetnék egy au..autogram..ot?-füzetét és tollát nyújtotta felénk remegve.
-Szia. Persze.-mosolyogtam rá.
-Hogy vagy...vagytok?-kérdezte.
-Köszi, jól. Hogy hívnak szép lány?-kérdeztem mosolyogva.
-Alice a ne...nevem.-felete ijedten.
-Szép neved van. Egy közös fotót?-kérdeztem
-Ha...ha lehet. Nagyon ö...örülnék ne..neki.-felelte és elővette a mobilját.-Kösz...köszönöm fi...fiúk. Nem za...zavarlak ti...titeket tovább. Sziasztok.-felelte csendesen.
-Szia Alice.-kacsintott rá Niall.
-Ideje cselekedni.-szóltam Niallnek.





2 megjegyzés: