2013. május 1., szerda

5. fejezet:Anyu terve

Üdv! Köszönöm a két komit az előző részhez. Bocsánat hogy csak most hozok új részt, de hétvégén nem igazán volt időm írni...:) Jó olvasást! xxx.

Hanna szemszöge:

Mikor hazaértem anyu kérdő tekintettel haladt felém a konyha irányából. Látta hogy könnyezek. Beszédre nyitotta a száját, de én megelőztem.
-Figyelj anyu, tudom hogy hibát követtem el. Adj szobafogságot vagy bármit, csak ne kelljen erről beszélnünk.-mondtam nagy sóhajtás közepette.
-Nem kapsz szobafogságot. Miért sírsz?-kérdezte.
Tudtam hogy nem fog annyira anyu megbüntetni. Az nem ő lenne.
-Izé...Niall..-dadogtam.
-Hallgatlak.-sietetett anya.
Mindent elmondtam neki, megkönnyebbülten ültem le a hosszú monológom után.
-Szóval Niallel és a bátyáddal is összevesztél.-foglalta össze a lényeget.
-Igen, és nagyon bánt. Az hogy Harryvel összevesztem az már megszokott de Niall volt eddig a legjobb igaz barátom.-feleltem.
-És mi van Lilyvel?-kérdezte anyu meglepetten.
-Vele már tavaly óta nem találkoztam. Csak azért volt a barátnőm mert a híres Harry Styles húga vagyok.-válaszoltam szemeimet forgatva. Anyu elkerekedett szemekkel nézett.-Jajj anya hagyjuk, már rég nem tudod miken mentem keresztül az elmúlt hónapokban.
-Ó szóval Niall az egyetlen barátod.-gondolkozott anyu.
-Volt-feleltem kizökkentve gondolat menetéből.
-Részlet kérdés.-zárta le az ügyet. 
Pár percig csöndben ültünk egymással szemben, aztán anya felugrott a székből. 
-Megvan a megoldás hogy ne érezd magad egyedül, kirekesztettnek.
-Ne kímélj.-feleltem unottan.
-Nialltől bocsánatot kérsz és velük fogsz lakni, amíg újra jóban lesztek és nem fogok egyedül érezni magad. Nem akarom hogy itthon sírós, szerelmes dalok üvöltsenek a rádiódból.-vázolta a tervét.
-Anya, nem vagyok szerelmes Niallbe!-üvöltöttem felpattanva a székből.-Különben is tényleg ezen gondolkoztál ennyi ideig?
Anya felment az emeletre és előtte megkért hogy csináljam addig a spagettit. Már a tészta meg volt főve, csak a szószt kellett megcsinálnom hozzá. Negyed óra múlva anyu sietve jött lefelé.
-Valamit odaégettél.-mondta a levegőbe szagolva.
-Bocs, egész életemben gyorskaján és mireliten éltem.-feleltem.-Amugy miért nem te csinálod?
-Mert.-felelte egyszerűen és visszasétált a lépcsőn.
Jó, ha anyut ennyire nem érdekli akkor engem se. Bekapcsoltam a rádiót amiből Pitbull & Jennifer Lopez-On The Floor című számuk szólt. Táncolva és dudorászva kipakoltam jó pár dolgot a hűtőből és a konyhaszekrényből. A saját 'desszertemet' készítettem. Amikor egyedül vagyok otthon mindig készítek csoki tortát. Mikor már a sütőben volt a süti előszedtem a fagyasztott málnát. Míg sült a süti reszeltem sajtot a spagettihez. 

Fél órával később:

Mikor a sütit falatoztam anya lassan lépkedve haladt lefelé a lépcsőn.



Odafutottam a lépcső és a piros bőröndömmel baktatott lefelé. Kérdőn tekintettem rá.
-Mi ez?-kérdeztem.
-Mondtam hogy átmész hozzájuk pár napra.-felelte.
-Anya akkor vittem ezt a bőröndöt magammal amikor Amerikába utaztam 1 hónapra, ugye ezt te sem gondoltad komolyan?-kérdeztem.
Anyu ledobta a bőröndöt a földre ami nagyot puffant. A konyha felé szaladt. Amikor utolértem egy sütit tömött magába. Értem én...

2 órával később:

Remek. Előszedtem a kulcsomat és bezártam az ajtót. Irány az 1D ház, kedves, drága anyum rám erőszakolta hogy a mégjobban imádott bátyámékkal lakjak egy ideig. 



1 megjegyzés:

  1. óh.. most jön a "neheze".. XD csak kibírja azt a pár napot nem? de ha összejönnek Niallel akkor több időt is tölthetne ott.. XD várom a kövit.. bocs a perverz fantáziámért.. :D

    VálaszTörlés